Wspomnienia w (foto) książce- Saal Digital


Zwykłe odbitki zdjęć chyba poszły już w zapomnienie. Pamiętam, jak kiedyś mając zwykły aparat kodak na kliszę, po całych wakacjach od razu szło się do fotografa aby wywołać te UWAGA 20-30 zdjęć! Kto by pomyślał. Zdjęcia w większości nieudane, rozmazane, nie wyraźne. Ale jaka była ekscytacja. Czekało się kilka dni na wywołanie, a tuż po wyjściu od fotografa rozdzierało się kopertę i oglądało zdjęcia! 
Teraz mając smartfony czy lustrzanki dostępne dla każdego, zdjęć z samego spaceru czy wyjazdu mamy ze 100 jak nie więcej. Mając do wyboru standardowe odbitki, które już od kilku lat zamierzam wywołać, ale jakoś nie po drodze mi do  fotografa, no i zdjęć jest coraz więcej wybieram internet i fotoksiążki.
saal digital, fotoksiazka, ksiazka, prezent, fotoobraz, fotografia, na , prezent,

Wielki plus fotoksiążki- moja pamiątka i nikt nie podbierze mi zdjęć!:) Dla bliskich też wolę stworzyć fotoksiążkę na okazję. Np. na Dzień Babci wspólnie z siostrą (i naszymi dziewczynkami) przygotowałyśmy fotoksiążkę , babcia była zachwycona my uciecieszone ,ze jej się spodobało:)
saal digital, ksiazka, fotoksiazka, pomysl na prezent, recenzja, swieta, pod choinke

Dziś chciałam przedstawić Wam fotoksiążkę od Saal Digital jaką ostatnio wybrałam. Fotoksiążek w domu mam mnóstwo od narodzin starszej czyli od 4 lat! Pierwszy rok starszej, pierwszy rok młodszej, wakacje, wyjazdy. Wszystko pięknie skomponowane w oddzielnych fotoksiążkach. W tym roku postanowiłam zrobić fotoksiążkę z wakacji. Uwielbiam wieczorem, przy ciepłej herbacie wspominać. Dziewczynki też lubią patrzeć na swoje zdjęcia:) 

saal digital, recenzja, opinie, test, testowanie, fotoksiazka, foto, fotografia, prezent,

Firma oferuje sporo ciekawych produktów. Są tam między innymi, fotoksiążki, fotozeszyty czy fotoobrazy różnej wielkości, z miękką lub twardą oprawą. Możemy wybrać papier błyszczący bądź matowy, ilość stron też jest do domówienia. Ja wybrałam fotoksiążkę  o formacie 19cm X 19cm. Cała fotoksiążka zawierała 26 stron o papierze błyszczącym, bez watowania . 

blogujaca mama dwojki, dzieci, fotoksiazka, saal digital, prezent, dla, babci, dziedka, dla rodzicow, na swieta, pod, choinke


Projekt naszej fotoksiążki nie sprawia trudności. Po wyborze zdjęć, i formatu przechodzimy do zaprojektowania naszej fotoksiążki. Wybieramy kolejność zdjęć, ilość stron oraz motyw. Firma posiada również automatycznego kreatora, który ustawi zdjęcia sam. Jednak ja "pobawiłam się" sama:) A co mnie bardzo miło zaskoczyło, po kilku dniach od wysłania zamówienia ja swoją fotoksiążkę miałam już w domu. 


Jestem naprawdę zadowolona z jakości fotoksiążki. Jeśli nie macie pomysłu na prezent pod choinkę to dla bliskich fotoksiążka będzie wspaniałym i na pewno miłym prezentem:)

3 komentarze:

  1. Swoim rodzicom zrobiłam rok temu na święta taką fotoksiążkę. Bardzo się ucieszyli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem fotoksiążki dla chłopaka, widzę że naprawdę fajnie to wygląda :D
    Zaobserwowałam Twojego bloga i będę tutaj wpadać częściej.
    Zapraszam również do mnie, może miałabyś ochotę się odwdzięczyć i również przeczytać mój wpis oraz zaobserwować bloga, byłoby miło :*
    https://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam jeszcze te czasy, byłam bardzo malutka :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger