Pomysł na prezent dla rodzeństwa

        Idealny prezent dla dziecka ? Istnieje taki? Szukasz prezentu dla małej księżniczki, a może masz takie dwie w domu tak jak ja? To świetnie! Mam dla Ciebie fantastyczny pomysł na prezent! 



      Zaczął się listopad i już w niektórych sklepach widać pojawiające się motywy świąteczne. Tak kochani, już powoli szykujemy się do Świąt Bożego Narodzenia. Uwielbiam ten okres przedświąteczny, gdy razem z dziećmi skupiamy się na dekoracji domu, na przygotowaniach przed przyjściem Świętego Mikołaja, czyszczeniu butów, szykowaniu niespodziankowego  kalendarza adwentowego dla dziewczynek (w tym roku czeka mnie coroczne wyzwanie) i przede wszystkim wspólnie spędzony czas,  razem przy tym wszystkim. Ale nie zapominając o najważniejszym! Bo gdyby nie Święty Mikołaj i jego wielki wór prezentów to dzieciaki nie czekałyby tak na święta 😅 U nas w tamtym roku królował domek dla lalek , olbrzymi, i na szczęście był to prezent strzał w dziesiątkę! Dziewczyny po dzisiejszy dzień bawią się nim.
Prezent, prezent pod choinkę, prezent na urodziny, dla dzieci, dla dziecka , dziecko , prezent dla rodzeństwa, król Zabawek


      Jak  wiecie jestem mamą dwójki dziewczyn, także wybór prezentu dla dwóch dziewczyn nie jest prosty. Koniecznie stawiam na prezent, którym może bawić się i 4 latka i 6 latka. Dlatego też, prezent ten musi być dedykowany dla nich obu. Rodzice rodzeństwa wiedzą co mam na myśli. Kłótnia lub niezadowolenie, że Zuzia ma taki prezent a Nikola taki... Nie chcemy aby do tego doszło dlatego większy prezent musi być dla nich. 
Prezent, prezent pod choinkę, prezent na urodziny, dla dzieci, dla dziecka , dziecko , prezent dla rodzeństwa, król Zabawek

Prezent, prezent pod choinkę, prezent na urodziny, dla dzieci, dla dziecka , dziecko , prezent dla rodzeństwa, król Zabawek



Prezent, prezent pod choinkę, prezent na urodziny, dla dzieci, dla dziecka , dziecko , prezent dla rodzeństwa, król Zabawek

Prezent, prezent pod choinkę, prezent na urodziny, dla dzieci, dla dziecka , dziecko , prezent dla rodzeństwa, król Zabawek


  Mając w domu dwie księżniczki nie mogłam się oprzeć i kupiłam im prawdziwy pałac królewski!  To jest coś czego już od dawna szukałam. 


Namiot w kształcie zamku/ pałacu dla dziewczynek w kolorze różowym czyli ulubionym kolorze dziewczynek. Wygląda przepięknie! 
Prezent, prezent pod choinkę, prezent na urodziny, dla dzieci, dla dziecka , dziecko , prezent dla rodzeństwa, król Zabawek


Ale nie tylko wygląd przemówił do mnie. Wymiary namiotu również!  W królewskim pałacu dziewczyny mają mnóstwo miejsca, mogą spokojnie się bawić a i dla mnie znajdzie się miejsce.


 To jest ostatnio ich miejsce do zabaw. Bawią się tam lalkami, oglądają książki czy też czytamy wspólnie książki. Ponadto miejsca jest tak dużo że dziewczynki spokojnie mogą w nim stać, jest również miejsce dla ich koleżanek! 



Taki namiot znajdziecie na stronie 
Król Zabawek !



 Zapraszam również do zapoznania się z całym asortymentem sklepu KLIK TU 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne pomysły, coś się nimi zainspiruję

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny wpis. Akurat idziemy na urodziny do bliźniaków i szukam pomysłu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger