Wiadomość od Świętego Mikołaja

Witajcie kochani.  Listy do Mikołaja napisane? Nasz w tym roku wyglądał tak:)
list do mikolaja, swiety, mikolaj, list, video, blogujaca , mama, dwojki, dzieci, magia swiat, konkurs

Chciałam przedstawić Wam świetną stronę , dzięki którym dzieci uwierzą w magię świąt. Bo przecież Święty Mikołaj istnieje! Dzięki listymikolaja.pl możemy stworzyć video , w którym Święty Mikołaj zwraca się do naszego dziecka po imieniu. Dziecko jest zachwycone tym, że Mikołaj widzi wszystko. Bo skąd by miał zdjęcia dzieci z urodzin czy zdjęcie naszego domu? 
list do mikolaja, swiety, mikolaj, list, video, blogujaca , mama, dwojki, dzieci, magia swiat, konkurs

list do mikolaja, swiety, mikolaj, list, video, blogujaca , mama, dwojki, dzieci, magia swiat, konkurs

Ja w tamtym roku za późno dowiedziałam się o takiej możliwości, ale w tym roku już zamówiłam przepiękne i jakże magiczne video od Świętego Mikołaja. Dziewczynki były zachwycone! "Mamo to ja! Jestem tam"
"Zobacz a tam jest moja rybka" krzyczały.
Mikołaj pokazuje również czy dzieci są na liście grzecznych dzieci i przestrzega. Moje dziewczynki przestrzega przed sprzątaniem " zawsze sprzątajcie zabawki po skończonej zabawie". I stał się CUD dziewczynki grzecznie sprzątają.:)
list do mikolaja, swiety, mikolaj, list, video, blogujaca , mama, dwojki, dzieci, magia swiat, konkurs

 A jeśli i Wy chcecie wybrać takie video dla swoich pociech zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie u nas na fb KLIK TU gdzie macie możliwość wygrania spersonalizowane video od Świętego Mikołaja.  Zasady poniżej
↓       ↓       ↓
Aby wziąć udział w naszym konkursie należy:
1. Pod plakatem konkursowym dodać zdjęcie/skan listu do Świętego Mikołaja wykonanego przez Wasze dzieci KLIK TU
2.Miło nam będzie jeśli na Facebooku polubicie profil Organizatora- Blogującamamadwójki i oraz profil Sponsora nagrody- Elfi
3.Miło nam również będzie jak zaprosisz do zabawy znajomych oraz udostępnisz informację o konkursie na swojej tablicy.
Czas trwania konkursu 24.11-3.12 2017




Chcecie zobaczyć reakcję dziewczynek jak zobaczyły video? Zapraszam Was do obejrzenia naszego filmu :) KLIK TU
Dziewczynki zachwycone to mało stwierdzone. Skakały i odtwarzały video co chwilę! Najlepszy prezent jaki dzieci mogą sobie wymarzyć jak śpiewała Majka Jeżowska to spotkanie z Mikołajem:)

13 komentarzy:

  1. już pisałam na fb, ale powtórzę ze to super akcja i az szkoda ze wczesniej nie było czegos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem na etapie pisania listu do Mikołaja, moja córka ma 4 latka, a tyle prezentów chce że szok, ciekawe co to będzie jak już bedzie umiała pisać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na odwrót, młode chcą tylko po jednej rzeczy :)Takie mam skromne dziewczynki :D Moje listy do Mikołaja były baaaardzo długie:)

      Usuń
  3. No, ja też byłam prawie grzeczna :) Czas pisać list :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Reakcja dzieci najlepsza :) Muszę to podesłać znajomym mamom. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie grzeczne! :D Chociaż się przyznają ;) Ale prezenty to sobie wymyśliły! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne! Czego to ludzie nie wymyślą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super akcja! Szkoda, że jak ja byłam mała to nie było takich możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam kiedyś, że jest taka możliwość właśnie z tym wideo i myślę, że to jest prześwietne! Dzieciaki muszą mieć ogrom frajdy i wcale się nie dziwię, że sprzątają zabawki - też bym sprzątała, jakby mi Mikołaj kazał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ekstra. Gdybym była mała i ktoś by mi pokazał taki filmik, to Wow :)
    Ale samo spoglądanie jak maluchy się cieszą i patrzą takie zapatrzone w ten ekran też musi być super odczuciem. Ktoś miał super pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny artykuł, bezpośredni list od mikołaja to bardzo fajna sprawa jeśli chodzi o małe dzieci, moje uwielbiają takie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger