Co zrobić, aby Twoje włosy się rozczesywały?


Dziś chciałam Wam odpowiedzieć na te pytanie.Bo która z nas się nie zmaga z włosami. To albo dostała w "genach" idealne włosy, albo ma magiczny szampon. Bo ja od zawsze mam jakieś tam problemy z nimi. To końcówki się rozdwajają, to są suche, przesuszone, albo nie rozczesują się. Problemów miałam mnóstwo. Dbam o nie od zawsze. Stosuję wszelkie nowinki kosmetyczne; maseczki, odżywki. Sauna u fryzjera co miesiąc wskazana. Jednak mam długie włosy i problem z rozczesywaniem mam ogromny. Co tu robić? Otóż stosuję od kilku tygodni metodę OMO .


1. O jak Odżywka
Włosy zwilżam wodą. Nakładam na nie maseczkę lub odżywkę. Ale tylko na końce. Moje końce to jakieś 40 cm:) Czekam 15 minut.Aby zabezpieczyć włosy przed kolejno nałożonym szamponem, który zazwyczaj wysusza włosy.

2. M jak mycie
Nie myję włosów. Na nie nakładam szampon. Ale tylko u nasady. Myję skórę głowy przede wszystkim dlatego ,iż jest ona najbardziej wymagająca mycia. Chcąc nie chcąc piana i tak spadnie na długość włosów:)  Następnie płuczę ciepłym ale nie gorącym strumieniem wody aby ich nie przesuszyć. Przecież nie o to mi chodziło:) 

3. O jak odżywianie
I ostatni etap, to nałożenie maseczki lub odżywki. Trzymam ją na włosach tyle czasu, ile wskazuje mi producent na etykiecie. I ponownie płuczę włosy. Suszę z zimnym nawiewem albo wcale. 

Efekt?Włosy łatwo się rozczesują i wyglądają ja po saunie:) Regeneracja w 100%. Są mniej łamliwe a bardziej nawilżone oraz odżywione. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić metodę OMO :) Naprawdę warto spróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger