Złote rady? Ekspertka od wszystkiego? Ona chyba jest idealna.

Doprowadzasz mnie do szału. Mieszasz się w moje życie. Intrygujesz. Wszystko za plecami. W twarz? Mówisz jaka jestem cudowna, pomocna, jakie mam idealne dzieci. Tylko chwalisz ale tak naprawdę obrabiasz mi dupę.


 Jesteś taka idealna? potrafisz tylko krytykować?! Spójrz na siebie, jaki pozostawiłaś po sobie ślad? myślisz ze jesteś ideałem- mylisz się. Ideałów nie ma, bóg nas stworzył z wadami, które czasem wydają się nam jako zalety a może nasze zalety to tak naprawdę wady?

 Kocham siebie i mam w dupie twoją opinię, nie podoba ci się mój lewy boczek? nie podoba ci się moja płaska, niewyeksponowana dupa? a może moja "moda" nie przypadła ci do gustu? wiesz... mam to w tej nie wyeksponowanej części ciała. Bo szczerze mówiąc jestem asertywna .

Ja nie wchodzę z butami w twoją intymność, nie pcham sie do twojego domu, nie wypominam ile ciasteczek zjadły twoje dzieci i nie myślę nawet żeby powiedzieć że jest nie odpowiednia pogoda aby twoj syn jeździł rowerem, czy bawił się na placu zabaw.Zabraniasz nawet kupować zabawki dla dziecka w sklepie, choć dzieciak z nudów pobawiłby się chociaż tą zabawką w domu  a nie sedział na podłodze bo telewizji oglądać zabronisz a ty tylko sprawdzasz te swoje kupony, a nuż zostałas milionerem.

Myślisz, że porównywanie dzieci to dobry trop? chyba tylko do tego żebym się wk....
moje dzieci to nieuki? jak możesz... jesteś matką przecież. jak możesz istnieć na tym świecie.

Mówisz że ze mną koniec, że patologia? ja przynajmniej jestem szczęśliwa, ja przynajmniej mam dla kogo żyć ja jestem kochana a ty z tą swoją arogancją i chamstwem jaki objawiasz zgnijesz, zdepczą cie inni, jeszcze dopadnie cię to na co sobie zasłużyłaś.

Jesteś teraz sama, dziwisz się? płaczesz mi w telefon że nie dzwonię, płaczesz mi żebym przyjechała odwiedziła. Już nie, już mówię dość.

Nie traktuj ludzi w ten sposób. bo ludzie będą cię w taki sam sposób traktować.  Lubisz plotkować? lubisz dawać złote rady? może udzielisz się społecznie? ja pasuję, wiem nie jestem ideałem ale za każdym razem nie musisz mi tego uświadamiać, mam w dupie twoje złote rady sama wiem jak wychować dzieci a na pewno nie będę radzić się "ekspertki", która w dupie była i gówno widziała.


Pozdrawiam cie serdecznie i inne wścibskie babeczki które są ekspertkami od wszystkiego, choć raczej od niczego.

2 komentarze:

  1. <3 tak trzymaj.. jak będziesz potrzebowała czyjejś rady sama zapytasz i o nią poprosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W samo sedno ostatnie zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger