Znam lek czyli apteka internetowa, którą polecam:)


Witajcie kochani. Długo mnie tu nie było.Ale ostatnio cała nasz trójeczka chorowała. A to przeziębienie, a to bóle głowy, które nie dawały żyć, do tego jeszcze alergia, której nie znoszę. Ale cóż pogoda też była chwiejna.

 Dziś chciałam Wam przedstawić aptekę internetową, która zwróciła moja uwagę już jakiś czas temu. Z powodu licznych chorób, może nie aż tak poważnych jak mogłoby się zdawać, jednak każda choroba potrzebuje kuracji. ZnamLek.pl jest apteką internetową, w której znajdziemy nie tylko podstawowe leki, ale również suplementy diety, specjalistyczne kosmetyki oraz różnego rodzaju preparaty itp.
Chciałam przedstawić Wam moją domową apteczkę ze https://www.znamlek.pl/. Może i Wy zwrócicie uwagę na kilka niezbędnych suplementów:)


1. IBUPROM

https://www.znamlek.pl/ibuprom-151.html

Działanie

Dzięki zawartym w preparacie składnikom wykazuje on silne działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne, swoim działaniem lokalizuje efektywnie źródło bólu, bo to na nim skoncentrować swoją siłę, co tym samym pozwala na szybkie zwalczenie różnego rodzaju bólów. 

Wskazania

Zalecany przede wszystkim do leczenia różnego rodzaju bólów takich jak bóle miesiączkowe, bóle reumatyczne, rwa kulszowa, bóle mięśniowe, bóle głowy, zębów, gardła, bóle krzyża, pourazowe,a także gorączka.

MOJA OPINIA:
Jak już wspominałam w ostatnich tygodniach miałam częste bóle głowy. Po przyjęciu 1 dawki leku ból ustępował. Pomocny przy delikatnych bólach głowy, zębów czy bóli menstruacyjnych, które zdarzają się u mnie co miesiąc. Jednak już przy ostrych napadach migrenowych musiałam podwoić dawkę. Jak dla mnie lek ma silne działanie i przede wszystkim natychmiastowe, bo już po 15-20 minutach ból ustępował:)

2.CLARITINE ACTIVE

Wskazania

Stosuje się w leczeniu objawów sezonowego, alergicznego zapalenia błony śluzowej nosa takich jak: wyciek z nosa, kichanie, swędzenie i łzawienie oczu.

MOJA OPINIA:
Już od dłuższego czasu mamy sezon alergiczny. Wszystko wokół kwitnie i pyli. Katar z nosa i łzawienie z oczu to coś czego najbardziej nie znoszę latem i wiosną. Do tego te kichanie i zaczerwieniona skóra. Ach jak ja tego nie lubię. Jednak znalazłam na to pewien sposób. Otóż zastosowałam sobie kurację 10 dniową. Zażywałam leki Claritive Active, i katar zniknął. Ale po przerwaniu kuracji już nie odczuwam tego dyskomfortu także myślę, że jest to bardzo dobry sposób na delikatną alergię na wiosnę oraz lato.:) Po nich nie czułam się senna ani jakaś nieprzytomna i otępiała:) Także już miesiąc po mojej kuracji i ja nie mam alergii:)

3.ALLERGODIL




Krople do oczu Allergodil zalecane są w leczeniu oraz profilaktyce objawów alergicznegosezonowego zapalenia spojówek u osób dorosłych oraz u dzieci w wieku powyżej 4 lat. Stosowany również w leczeniu objawów całorocznego alergicznego zapalenia spojówek u dorosłych i dzieci w wieku powyżej 12 lat. 5.

MOJA OPINIA:
Krople mają bardzo szybkie działanie. Gdy mama dostała zapalenia spojówek po dwóch dniach stosowania kropli objawy ustały. Choć cena kropli nie jest niska to myślę, że wart wydać te pieniążki , bo krople są naprawdę skuteczne:)

4.LINEA DETOX
  


Działanie

Składniki suplementu diety Linea detox:
  • pomagają oczyszczać organizmu z toksyn,
  • wspomagają procesy usuwania wolnych rodników i szkodliwych produktów przemiany materii,
  • zmniejszają łaknienie,
  • redukują tkankę tłuszczową,
  • pobudzają procesy przemiany materii.
Chlorella-to alga, wspomagająca proces oczyszczania organizmu z metali ciężkich i toksyn. Poprawia funkcje wątroby i nerek, wspomagając tym samym detoksykację organizmu.
Wyciąg z liści pokrzywyoczyszcza krew  poprzez zawarte w składzie flawonoidy. Eliminuje z organizmu szkodliwe produkty przemiany materii. Działa na lepsze dotlenienie organizmu.
Wyciąg z zielonej herbaty-  działa pobudzająco na spalanie tłuszczu i produkcję energii. Ma właściwości oczyszczające. Dzięki swemu składowi wpływają na prawidłowe funkcje wątroby i nerek dzięki czemu doskonalej oczyszcza  organizmu.
L-karnityna to naturalny aminokwas, pełniący dużą rolę w procesie przemiany materii, zamienia tłuszcz w energię w czasie uprawiania sportu. Zmniejsza apetyt, pomagając utrzymać prawidłową wagę.
Chrom- aktywator enzymów działających jako regulator przemiany cukrów i tłuszczów w organizmie. Redukuje tkankę tłuszczową. Zmniejsza  apetyt, regulując poziom glukozy

5. REPARIL









https://www.znamlek.pl/reparil-7449.html

Działanie
Reparil polecany jest do stosowania w celu zmniejszenia obrzęków pourazowych i pooperacyjnych, oraz obrzęków pojawiających się pod opatrunkiem gipsowym (np. po złamaniu kończyny).

MOJA OPINIA:
Choć osobiście nie miałam ostatnio żadnych obrzęków i złamań na całe szczęście:) To mojej mamie przytrafił się niefart i w pracy skręciła rękę. Zażywała tabletki Reparil i pomogło. Tabletki można kupić bez recepty i nie kosztują dużo, gdyż nie całe 27 złotych. Działają nie tylko znieczulająco ale również zmniejszają obrzęki pourazowe. 


6. DERMENA COMPLEX



https://www.znamlek.pl/dermena-complex


Dermena Complex  to specjalistyczny preparat kompleksowo rozwiązujący problem wypadających i zniszczonych włosów. Starannie dobrany, unikalny skład  zapewnia ochronę i wzmocnienie włosów, zarówno z zewnątrz, jak i od wewnątrz. Składniki wzajemnie się uzupełniają, co znacząco wpływa na utrzymanie prawidłowego wyglądu i stanu włosów oraz przyczynia się do ich wyjątkowej pielęgnacji.
Dermena Complex  to:
  • zadbane włosy, skóra i paznokcie,
  • suplementacja diety w witaminy i składniki mineralne,
  • zawiera wyciąg z lnu LinumLife EXTRA.
MOJA OPINIA:
Ostatnio stan moich włosów oraz paznokci był tragiczny. Włosy wypadały garściami. Nie znałam przyczyny. Myślę,że to przez ciążę. Pochłonięta pracą oraz innymi zajęciami nie miałam czasu na dopatrzenie się jaka jest przyczyna. Jednak natrafiłam na suplement diety do skóry, włosów i paznokci. Może zadziała pomyślałam:) I zadziałało. Stosowałam przez cały miesiąc i zaraz będę zamawiać drugie opakowanie:) Włosy nie wypadają garściami, paznokcie są idealne. Nie łamią się przy każdym delikatnym obiciu:) No super:) Polecam moje drogie na włosy przede wszystkim. Bo która z nas nie ma tego problemu. A jak już on jest to ciężko znaleźć złoty środek. Ja taki znalazłam. Łykałam kapsułki, które może z trudem połykałam, ale to już kwestia przyzwyczajenia:) stan włosów  i paznokci się poprawił:)

7. STOPERAN








Wskazania :
Stoperan ma zastosowanie w objawowym leczeniu ostrej i przewlekłej biegunki.

MOJA OPINIA:
Lek dostępny jest bez recepty. Za 18 kapsułek zapłacimy nie całe 10 złotych. Stosowany na łagodne jak i te nasilone stany biegunki.Działa bardzo szybko i nawet jedna dawka powoduje zmniejszenie wypróżnień:)  Stoperan zawiera najbardziej uniwersalną substancję o działaniu przeciwbiegunkowym. Stoperan można stosować również gdy przyczyną biegunki są wirusy w tzw. grypie żołądkowej:)



A Wy znacie ZnamLek.pl? Zamawiacie leki przez internet leki lub różnego rodzaju preparaty kosmetyczne czy suplementy? Ja wychodzę z założenia, że nie dość ,że taniej to mogę poczytać jeszcze opinię innych :)

6 komentarzy:

  1. Hej. Ja osobiście korzystam z różnych aptek internetowych i spotykam się z wieloma osobami które pytają się jak korzystać z apteki internetowej i czy warto. Ja dla przykładu kupując mleko dla dziecka jestem w stanie znaleść je w sieci o 50 procent taniej niż w sklepie stacjonarnym i kupując pakiet 4-5 sztuk mam darmową przesyłke.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również często korzystam z aptek internetowych :) W szczególności zamawiam tam produkty, których stacjonarnie nie ma lub ciężko je dostać. Niektóre suplementy można również kupić o wiele taniej niż w aptece stacjonarnej.
    Ciekawy artykuł o aptekach internetowych czytałam na stronie http://celtozdrowie.pl. Polecam sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie znam tej apteki więc nie bardzo mogę się wypowiadać, ponieważ nigdy nie robiłam w niej zakupów. Moim zdaniem fajnym rozwiązaniem są apteki internetowe https://apteline.pl/ gdyż mamy te same produkty co w normalnej aptece, ale często można liczyć na różnego rodzaju promocje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo jest dobrych aptek internetowych o tej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra stronka, korzystam z niej od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna ta strona, będę korzystać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger