Idealny prezent na dzień babci i dziadka

babcia, dziadek, dzien babci, dzien dziadka, prezent, od dzieci, wnuk, wnukowe, gifs

Dzisiaj chciałam pochwalić się Wam jakie obrazki zrobiłyśmy wspólnie z dziewczynkami. Ostatnio za oknem tak ponuro, że nie mamy ochoty wychodzić z domu, a co za tym idzie "nudzi mi się" słyszane co chwilę. Gdy znudzą się wszystkie zabawki, zabawy, gry itd czas na coś artystycznego. Postanowiłyśmy odbić swoje dłonie i stopy na papierze oraz zrobić odciski na masie solnej. Dzień babci i dziadka już niedługo zatem będzie to wspaniały prezent dla nich :) 


zabawa, z , prezent na dzien babci i dziadka,dzieckiem, odciski, masa solna, dom, dzieci, dziewczynki, dziecko, artystyczne, kreatywna zabawa


zuzia, nikola, blogujaca mama,prezent na dzien babci i dziadka, blogujaca mama dwojki, kreatywna zabawa, artystyczne dzieci

odciski stop, dzieci,prezent na dzien babci i dziadka, zabawa w domu, kreatywnie, przed swietami, gdy pada deszcz

zabawa, z , prezent na dzien babci i dziadka,dzieckiem, odciski, masa solna, dom, dzieci, dziewczynki, dziecko, artystyczne, kreatywna zabawa

zabawa z dzieckiem, prezent na dzien babci i dziadka,w domu, co robic z dzieckiem, mama, dziecko, blogujaca mamadwojki, dzieci,


zabawa, z , dzieckiem, odciski, masa solna, prezent na dzien babci i dziadka,dom, dzieci, dziewczynki, dziecko, artystyczne, kreatywna zabawa
Dla mnie to wspaniała zabawa i sposób na spędzenie czasu z dwoma urwisami, które uwielbiają kreatywnie spędzać czas:) Dziadkowie będą mieli piękną pamiątkę:) 
Jeśli macie ochotę zobaczcie jak możecie zrobić laurki dla dziadków KLIK TU . Możecie również podarować dla Dziadków fotoksiążki czy fotoalbumy zbaczcie jaką mam dla Was propozycję , a do szerszej recenzji zapraszam również Tu lub Tu

39 komentarzy:

  1. Super pomysł, my jeszcze nie zaczęliśmy myśleć o prezentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w zasadzie już myślimy:) Choć zostało jeszcze trochę czasu:)

      Usuń
  2. Takie słodkie te małe łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam takie łapki przyczepione do lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło - takie szybkie i proste, a taka świetna i bezcenna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak niewiele potrzeba, aby obdarować dziadków wspaniałym prezentem, ciekawy pomysł, szybkie wykonanie, jak bardzo miłe wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie osobiste i własnoręcznie robione prezenty najbardziej zapadają w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłądnie:) Dziadkom jak najbardziej robione przez wnuki:)

      Usuń
  7. Świetny pomysł😀 robiliśmy coś podobnego na dzień ojca, tylko że łapki odbijaliśmy na koszulce😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taki zamiar zrobić swojej babci, czyli dla jedynek prababci:)

      Usuń
  8. Super pamiątka i bez nadwyrężania domowego budżetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budżet nie ma tu nic wspólnego, bo najważniejsze, że jest to unikatowa pamiątka prosto z rączek wnuków:)

      Usuń
  9. Bardzo fajna pamiątka dla dziadków na długie, długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie własnoręcznie zrobione prezenty. Najlepsza pamiątka! A chwyta za serce podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię, co zrobione przez nas ma wartość ogromną i sentymentalną:)

      Usuń
  11. Super! Dziadkowie na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja corka lubi odrysowywac lub odciskac raczke wiec pomysl na prezent super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa przy tym przednia:) Choć sprzatania miałam nie powiem:)

      Usuń
  13. Też kiedyś zrobiliśmy taki prezent dziadkom.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł. Chyba go podkradniemy, bo jakoś w tym roku nie mam pomysłu na prezenty dla dziadków, a to wygląda na super opcję :) Na pewno się wzruszą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł i doskonała pamiątka oraz prezent dla dziadków, na pewno będą zachwyceni, a dzieci miały pewnie świetną zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiego jeszcze na dzien babci nie dostalam. Wnuki coraz większe i DIY coraz trudniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! Na pewno dziadkowie będą zachwyceni :) Ja jeszcze nie mam maluszków, ale zawsze jak mam okazję chcę dać im coś zdrowotnego. Zastanawiam się nad krzemem organicznym - czy ktoś może polecić bądź nie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze obrazeczki! Tylko że my z rodzeństwem jesteśmy już za starzy na wręczanie laurek babci ;) Myślimy o czymś bardziej funkcjonalnym i zdrowotnym, kurczę, może jakiś weekendowy pobyt w SPA albo bardzo dobry materac? Dzień babci był już ponad miesiąc temu, ale szukamy czegoś porządnego na jej 77 urodziny :) Poradźcie jak możecie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja babcia trzyma do dziś wszystkie laurki ode mnie i wszystkie rysunki. Mówi, że jak się stęskni za mną to je wyciąga i jeszcze raz ogląda. Kochana kobieta :)
    Niestety ze zdrowiem u niej coraz gorzej i ciężko jest jej samej się wykąpać wygodnie w wannie, a że jest osobą, która na siłę chce być samodzielna i niezależna postanowiłam jej kupić ławeczkę do wanny. Aż żałuję, że wcześniej jej nie znalazłam. Babcia jest zachwycona, zamówiłam na internecie, przesyłka była bardzo szybko. Na urodziny też jej coś zamówię (zobacz odnośnik).
    Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ze swojej strony polecam także sprawdzić ofertę w sklepach internetowych, gdzie z pewnością uda wam się znaleźć coś wyjątkowego. Ze swojej strony polecam https://4gift.pl gdzie sama ostatnio robiłam zakupy dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak szukacie czegoś ciekawego dla dziadków to polecam odwiedzić stronę https://butymodne.pl/ , gdzie można znaleźć super kapcie. Planuję dla siebie parę zamówić, bo po domu się wygodniej chodzi, a w przypadku starszych osób tym bardziej się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio z okazji urodzin mojej babci, kupiłam jej na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy zestaw eleganckich filiżanek. Prezent sprawił babci wiele radości. Sama uznałam, że taki pomysł będzie bardzo trafiony. Filiżanki są bardzo estetyczne i z pewnością umilą babci czas podczas picia jej ulubionej herbaty :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger