Szybkie Ciasto z MALINAMI

maliny, ciasto, z , malinami, ciastozmalinami, jak zrobic ciasto z malinami, przepis na maliny, przepis na ciasto z malinami, kulinarny blog, szybkie ciasto, ciasto do kawy, ciasto babci, malinowe, malinki, maliny, przepisy, ciasto, ciasta, ciasteczka, blog kulinarny, torty, tort z malinami, owoce, jesienne ciasto, ciasto dla gości, blogujaca mama dwojki,

Lubicie maliny?

Ja od zawsze uwielbiam malinki prosto z krzaczka lub po prostu z dodatkiem cukru. 

Gdy byłam mała  zawsze z babcią chodziłyśmy do lasu na grzyby, jagody i właśnie maliny. Owoce jadłyśmy prosto z krzaczka i mówię Wam smakowały najlepiej. Tak samo marchewki, ogórki z ziemią pomiędzy zębami , to był po prostu hit. Nic nie smakowało lepiej, ba ! nawet nikt nie pomyślał, że to trzeba umyć!!! Często jak zebraliśmy więcej malin, wkładaliśmy je do kubeczka, takiego miedzianego...wiecie, babcinego! Iwystarczyło zasypać cukrem. Włala! Deser najlepszy pod słońcem. A gdy malin mieliśmy pod dostatkiem robiliśmy ciasto z malinami, szybkie oczywiście. 


Ostatnio kupiłam sporo malin, niektóre zostały w słoikach na zimę i wszelkie przeziębienia a niektóre powędrowały do brzuszków moich skrzatów, bo to prawdziwe malinożercy:) Jednak ja zrobiłam szybkie ciasto z malinami, to co potrzeba do niego wiedziałam,że mam w domu. Zainteresowani przepisem? Zapraszam na więcej:)
maliny, ciasto, z , malinami, ciastozmalinami, jak zrobic ciasto z malinami, przepis na maliny, przepis na ciasto z malinami, kulinarny blog, szybkie ciasto, ciasto do kawy, ciasto babci, malinowe, malinki, maliny, przepisy, ciasto, ciasta, ciasteczka, blog kulinarny, torty, tort z malinami, owoce, jesienne ciasto, ciasto dla gości, blogujaca mama dwojki,

Składniki;
4 jaja
1,5 szklanki mąki pszennej 
1/3 szklanki cukru
1/2 szklanki oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka cukru wanilinowego
maliny  100 -200 g


Przygotowanie:

 Mąkę przesiewamy z proszkiem do pieczenia. Jaja wraz z cukrem ubijamy na najwyższych obrotach. Dodajemy po jednej łyżce mąki ubijając na niższych obrotach. Następnie wlewamy olej i mieszamy. 

Formę wykładamy papierem do pieczenia , wlewamy naszą masę. Masa jest gęsta ale nie aż tak aby ją wkładać łyżkami. Na sam wierzch wkładamy maliny . Wstawiamy do piekarnika bez termoobiegu na 190 stopni na 40 minut. Z termoobiegiem na 160 stopni. 
maliny, ciasto, z , malinami, ciastozmalinami, jak zrobic ciasto z malinami, przepis na maliny, przepis na ciasto z malinami, kulinarny blog, szybkie ciasto, ciasto do kawy, ciasto babci, malinowe, malinki, maliny, przepisy, ciasto, ciasta, ciasteczka, blog kulinarny, torty, tort z malinami, owoce, jesienne ciasto, ciasto dla gości, blogujaca mama dwojki,

55 komentarzy:

  1. Pysznie i szybko. To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię identyczne z jabłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szybkie ciasto zawsze znajdzie się czas. Pychotka

    OdpowiedzUsuń
  4. szybkie i łatwe w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Maliny są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniami :) Mogę kawałeczek?

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie szybkie i nieskomplikowane przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciacho, chyba można użyć różne owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te ciacho ja też piekę z truskawkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciasto które najczęściej piekę

    OdpowiedzUsuń
  11. moje ulubione ale z truskawkami

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko skąd dobre i smaczne maliny w zimie wziąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pyszne domowe ciacho mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szybkie łatwe ciasta to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A kiedy jakiś nowy wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie ciacho to bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie jadłam takiego

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ulubione ciacho. Nie lubię ciast z kremami

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze ciacho jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszności :-))))) smacznego dla wszystkich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie polecam. Robiłam wszystko według przepisu, i wyszło bardzo gęste. Masakra

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo smaczne, polecam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Malinki malinki uwielbiam malinki :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger