Wazon z butelki szklanej DIY

Ostatnio pokazywałam Wam jak świetnie można wykorzystać butelkę plastikową (KLIKNIJ TU). Tymczasem zapraszam Was, do zobaczenia jakie genialne wazoniki na cięte kwiaty lub nawet te sztuczne można zrobić z BUTELKI! Oczywiście jak zawsze to nic trudnego.
co zrobic z butelki, tutorial, dekoracje do domu, diy, co zrobic , dekoracje, home, kwiaty, flowers, piekny dom

Potrzebujemy:
  • butelkę szklaną
  • klej WIKOL
  • pędzelki
  • farbę akrylową (u mnie kolor perłowy)
  • serwetki z motywem 
  • lakier

Butelka musi być dobrze wyczyszczona. Malujemy ją farbą akrylową. U mnie, tak jak we wcześniejszym przypadku z butelkami plastikowymi, tak i tym razem ,musiałam położyć dwie warstwy farby. Po wyschnięciu odcinamy motyw z serwetki i rozdzielamy tak aby została nam jedna warstwa serwetki. Zazwyczaj serwetki są 3 warstwowe. Nasz motyw naklejamy DELIKATNIE na klej wikol. Posłuży nam do tego cienki pędzelek. Następnie czekamy aż wszystko wyschnie. I nakładamy lakier. 
decoupage, wazon z butelki, szklana butelka, jak zrobic z butelki wazon na kwiatki, kwiatki, kwiaty, wazon na kwiaty, tutorial, krok po kroku, diy

wazon na kwiatki diy, diy, tutorial, tutoriale, zrob to sam, wazon z butelki, metamorfoza z butelek

wazon z butelki diy, diy, tutorial, zrob to sam,jak zrobic wazon z butelki szklanej, metamorfoza butelki,

Gotowe!:) 
Jak Wam się podoba?





A może macie zbyt dużo słoików? Tu dowiecie się jak można je wykorzystać(KLIK TU).

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka takich butelkowych wazonów :) Wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Też kiedyś robiłam takie wazony

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i sprytne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny projekt! Bardzo lubię tę zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa ! Uwielbiam takie butelki :-) Kiedyś malowalam butle ,może do tego wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny wazon moja mama też maluje butelki

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam pare pomalowanych butelek w domu, fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger