Najłatwiejsze ciasto do kawy jak zrobić?

Ostatnio miałam ochotę na ciasto, jakieś zwykłe . Takie do kawy. Jakoś nie przepadam za kupnymi bo są dla mnie za słodkie. A że miałam chwilkę wolnego czasu, co u mnie ostatnio zdarza się nie często to postanowiłam coś upichcić:) 
Zapraszam na przepis na mini ciasto z małą ilością cukru . Przepis prosty i szybki w wykonaniu. 
jak, zrobić, ciasto, dobre, do kawy szybkie, ciasto z rabarbarem, rabarbar, najlepsze ciasto, wrzesień, najłatwiejsze ciasto, tanie, szybkie, proste, z rabarbarem, z owocami


Składniki:


3 łyżki cukru
2 łyżeczki cukru waniliowego
4 jajka
1 szklanka mąki tortowej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
pół szklanki oleju słonecznikowego lub rzepakowego
rabarbar (ja dodałam ok 7 sztuk)

Zatem....
Jaja , cukier waniliowy i cukier biały miksujemy. Dodajemy przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia. Dodajemy olej. Miksujemy. Jeśli masa jest zbyt gęsta możemy dodać odrobinę mleka. Rabarbar obieramy i kroimy w kostkę. Wrzucamy do masy, którą na sam koniec wlewamy do blaszki. 
Pieczemy w piekarniku w 180-200 stopniach ok 50 minut. 

jak, zrobić, ciasto, dobre, do kawy szybkie, ciasto z rabarbarem, rabarbar, najlepsze ciasto, wrzesień, najłatwiejsze ciasto,


jak, zrobić, ciasto, dobre, do kawy szybkie, ciasto z rabarbarem, rabarbar, najlepsze ciasto, wrzesień, najłatwiejsze ciasto, tanie, szybkie, proste, z rabarbarem, z owocami

przepis na, jak, zrobić, ciasto, dobre, do kawy szybkie, ciasto z rabarbarem, rabarbar, najlepsze ciasto, wrzesień, najłatwiejsze ciasto, tanie, szybkie, proste, z rabarbarem, z owocami

jak, zrobić, ciasto, dobre, do kawy szybkie, ciasto z rabarbarem, rabarbar, najlepsze ciasto, wrzesień, najłatwiejsze ciasto, tanie, szybkie, proste, z rabarbarem, z owocami

Proste i szybkie, takie idealne do kawy. Nie ma opcji,że Tobie nie wyjdzie! 

11 komentarzy:

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger