Co robiłam w Grodzisku Mazowieckim?

26 sierpnia miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek. Przemierzyłam kawałek drogi, bo nie powiem do Grodziska Mazowieckiego blisko nie miałam, ale nie żałuję. Było super! 
spotkanie blogerek, grodzisk mazowiecki, blogująca mama dwójki, blogerki, sierpień, 26.08.2017, kobieca mama, spotkanie kobiecych blogerek

W pierwszej kolejności ja oczywiście się spóźniłam. No a jakże inaczej! Niestety się zgubiłam. Choć chyba nie ja jedna? :) Gdy dotarłam do restauracji "Gniazdo" nie byłam pewna ,czy trafiłam w odpowiednie miejsce. Bo co robi tutaj wielbłąd? :) Ale krocząc dalej, zapytałam kelnerkę ,czy to tutaj odbywa się Spotkanie Blogerek?:) Oczywiście kobietka pokierowała mnie do odpowiedniego miejsca. Byłam oszołomiona wystrojem retsauracji. Jak ja kocham starocie, belki, drewno...Tam było cudownie:)

Na pierwszy rzut przedstawiłam się bo szczerze mówiąc żadnej z Was nie znałam:) Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać:)

Ola z bloga kobieca-mama.pl
Magdalena z bloga przyjemnezpozytecznym.pl
Milena www.kosmetycznepasje.pl
Angelika birginsen.com
Felicja felicitabeauty.blogspot.com
Marcelina mamikpisze.pl
Sylwia zadbana-mama.com
Wioleta mama-bloguje.com
Izabela nianio.com.pl
Olga placesandplants.com
Agata blogujacamamadwojki.blogspot.com
Dominika blogujacamamadwojki.blogspot.com
Ula www.kobietaipasja.pl
Iza thesecretofhealing.pl
Agnieszka www.pielegnacyjnarewolucja.pl

Pierwszym punktem spotkania były warsztaty kreatywne. Każda z uczestniczek otrzymała zestawy od Unikatova. Pracownia Artystyczna MZ. Miałyśmy okazję stworzyć własnymi rączkami bransoletki. Przepiękne czyż nie?

koraliki, diy, blogerki,blogująca mama dwójki, unikatova pracownia artystyczna mz, rękodzieło, bransoletki


koraliki, diy, blogerki,blogująca mama dwójki, unikatova pracownia artystyczna mz, rękodzieło, bransoletki


koraliki, diy, blogerki,blogująca mama dwójki, unikatova pracownia artystyczna mz, rękodzieło, bransoletki



W przerwie obiadowej nie omieszkałam spróbować rybki. Choć byłam nieco zaskoczona małym wyborem dań w karcie, to przyznam się szczerze , że łosoś był strzałem w dziesiątkę! Połechtał moje podniebienie,że na samą myśl mi ślinka cieknie:)
łosoś na parze, jak zrobić, łosoś, pomidor, ogórek, sałata, grodzisk mazowiecki, jedzenie, food, najlepsze, restauracja gniazdo

Następnie Klaudia Fotyniuk z blogomarka.pl przygotowała dla nas bardzo inspirujący warsztat "Jak budować spójną markę bloga?" . Przyznam, że wyciągnęłam nie mało wniosków z prelekcji. Postaram się wywiązać z obietnic i w końcu odrobić pracę domową:)

blogo marka, blogomarka, warsztaty, prelekcja, spotkanie bllogerek, blogerki, blog, blogowanie, social media, jak budować swoją markę , spójna marka, firma , spotkanie kobiecych blogerek
blogo marka, blogomarka, warsztaty, prelekcja, spotkanie bllogerek, blogerki, blog, blogowanie, social media, jak budować swoją markę , spójna marka, firma , spotkanie kobiecych blogerek
blogo marka, blogomarka, warsztaty, prelekcja, spotkanie bllogerek, blogerki, blog, blogowanie, social media, jak budować swoją markę , spójna marka, firma , spotkanie kobiecych blogerek

Niestety czas szybko upłynął i nie miałam okazji uczestniczyć w dalszym etapie spotkania. Szybko popędziłam na pociąg a dziewczyny dalej brały aktywny udział w spotkaniu. Bardzo żałuję,że nie brałam udziału w warsztatach  Patrycji Bończ  z bloga patrycjastory.pl"5 błędów w social mediach, które popełniasz" . Na pewno wyciągnęłabym sporo refleksji. 


Ola na pożegnanie obdarowała mnie podarunkami od sponsorów spotkania. Bo która kobieta nie lubi prezentów? :) Dziękuję :)

Taka ze mnie samochwała, a co:)
fotobum, fotomagnesy, magnesy, fotoksiążka, fotoalbum, inspiracja, kocham cię, i love you, blogująca mama dwójki, mamusiowe sekrety, instagram, facebook


fotobum, fotomagnesy, magnesy, fotoksiążka, fotoalbum, inspiracja, kocham cię, i love you, blogująca mama dwójki, mamusiowe sekrety, instagram, facebook
Rewelacyjne magnesy na lodówkę (i nie tylko) , które miałam okazję zamówić przed spotkaniem. Uzależniłam się od fotoalbumów. Mam ich w domu mnóstwo; z każdej pory roku od 4 lat! Ale magnesy tak mi się spodobały, że stwierdziłam - chcę ich więcej! Nie trzeba być wystrzałowym fotografem bo ja o takowych nie należe. Możemy łatwo pobrać zdjęcia z insta czy fb. Koszt jedyne 20 zł za 16 sztuk. Ale ale...Możemy też zamówić kieszonkowy fotoalbum tzw fotobum. Fajna pamiątka zdjęć selfie :)


andrzej mleczko, mleczka, mleczko, gra, gra planszowa, uśmiech, karykatura, gra dla dorosłych, blog, blogger, blogerka, mdr, gry mdr
Zaciekawiły mnie ilustracje Andrzeja Mleczki. Ubóstwiam go i jego poczucie humoru. Gra przeznaczona dla starszej młodzieży i staroci:) Ale zabawa przy niej przednia. Uśmiałam się nie raz. Także warto sobie taką sprawić. A nie powiem,że nie trafiona bo i owszem. Przy zbliżającej się małymi kroczkami jesieni będę wylegiwać się wieczorami w domu a czasem zamiast książki można rozerwać się inaczej, z poczuciem humoru


LAQ
laq, LaQ, mydło glicerynowe, owieczka, mydło owieczka, pachnące mydło, ładne mydło,
Mydło glicerynowe w kształcie owieczki. Piękna co nie? Moja młodsza myślała, że to ciasteczko:) Pachnie obłędnie a wygląda niesamowicie. Nie, nawet nie odważę się jej zużyć. Szkoda mi jej. 


kosmetyki, wizaż, anna cosmetics, blogerki, spotkanie blogerek w grodzisku mazowieckim, cosmetics, szampon do włosów, maska do włosów, serum, do włosów, hair, włosy, dłonie, eliksir do dłoni,do rąk




pamiątki, grodzisk mazowiecki, pamiątki z grodziska mazowieckiego, spotkanie blogerek, starocie, piękne fotografie, pocztówki,trasy turystyczne, optymister, optymistka
Świetny zestaw pamiątkowy z Grodziska Mazowieckiego. Zakochana w staroci co podkreślam ponownie także dla mnie to strzał w dziesiątkę!. Pocztówki wędrują w ramki i będą wisiały na ścianie. 
spotkanie blogerek, grodzisk mazowiecki, spotkanie kobiecych  blogerek, pamiątki , pocztówki z grodziska mazowieckiego



alex, pracownia alex, drewno, drewniane, chmurka, niebieski, niebieska, blue, spotkanie blogerek, spotkanie kobiecych blogerech, kobiety, women
miravena, kosmetyki, żel, żel do higieny intymnej, dobra , jakość najlepsza, miravena, spotkanie blogerek, spotkanie kobiecych blogerek, blogująca mama dwójki, blogujące kobiety, blogująca mama
Żel do higieny intymnej dla kobiet i dziewcząt firmy Miravena.



sango trade, poszewka , poszewka od sangotrade, słonie, słoń, sloniki, słoniki, poduszka, pościel, szare, białe, spotkanie blogerek w grodzisku mazowieckim, blogująca mama dwójki


Poszewkę już przechwyciła moja młodsza. Odrzuciła swoja ulubioną podusię i pokochała poszewkę od Sango Trade. Teraz utulą ją do snu co dzień.




Czasem dobrze wyrwać się z domu i spędzić czas z nieznajomymi:) A Wy lubicie takie spotkania? Jestem zdania,że nauki nigdy dość. 

2 komentarze:

  1. Fajnie, że miałaś możliwość podczas spotkania blogerek stworzenia własnej biżuteri.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu mieszkam, aż żałuję, że nie należę do tego zacnego grona blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger