Spotkanie Mam w Oświęcimiu-Blogo Mamy pomagają.


Na spotkanie nie pojechałam. Zła na siebie, bo plany legły w gruzach. Wirus, gorączka.....ach szkoda gadać:/

Miała być świetna zabawa, poznanie uczestniczek i czas na zwiedzenie skrawka Oświęcimia. Miałam bawić się świetnie z uczestniczkami w Kręgielni Kula Hula przy ulicy Zaborskiej 74 w Oświęcimiu. Choć na pewno tam zawitam , bo ze zdjęć i relacji uczestniczek widać,że zabawy przy kręglach miały co nie miara.:)





Spotkanie zorganizowane zostało przez PANI SWOJEGO DOMU oraz MAMA TYNA. Spotkanie mam blogujących prócz świetnej zabawy i poznaniu się miało cel. Celem była pewna małą osóbka , która nazywa się Maja Jedlińska. 


To właśnie dla podopiecznej Fundacji Mała Orkiestra Wielkiej Pomocy  uczestniczki spotkania poprzez licytacje zebrały dla niej nie piękną sumę bo aż 6565zł!!!! Licytacja odbyła się przez internet także z tego powodu się cieszę, bo choć nie było mnie na spotkaniu to na licytacji dzień w dzień byłam. Także mogłam pomóc choć odrobinę... Gdy wybila godzina 22.00 ja wnet przy odpalonym już komputerze siedziałam i czyhałam na wcześniej upatrzone okazy. Czasem internet się ze mną pogniewał i nie chciał współpracować, to denerwowałam się nie mało:) Liczyły się sekundy, i czekanie na werdykt!:)


Bardzo żałuję,że nie mogłam uświadczyć, posłuchać i zobaczyć przygotowanych prelekcji

„Autentyczność daje siłę – odważysz się?” Autentyczni. Marzena Kopta oraz  Wyższy Poziom. Edyta Walęciak-Skórka, „Jutro zaczyna się dziś”



Dzieci uczestniczek skorzystały również ze wspaniałych warsztatów Cynamon Sztuka Gotowania oraz z zabaw w Parku Family Fun. Pod koniec spotkania dziewczyny zatrzymały chwile i nieźle się przy tym bawiły dzięki fotobudce od Projekt Wow




Zdjęcia jak widziałam rewelacyjne:) Podczas spotkania dzieci mogły również świetnie się bawić przy animatorach Animatorki: Labirynt - Centrum Edukacji Dla Dzieci


















To co mogę chyba pochwalić się co wylicytowałam? Z tego miejsca serdecznie dziękuję sponsorom oraz darczyńcom, którzy wsparli spotkanie oraz licytacje:)
Partnerzy spotkania:
Obiad: Restauracja Europa
Ciastka: Cukiernia AWA
Dmuchaniec do skakania: D-Best

Soki: Słoneczna Tłocznia
Kawa, Herbata: Świat Herbat oraz Kula Hula

Prezent dla Mai od firmy: Pidida

































Pidida(fot.Teresa Szewczyk)

oraz: Toly,Patatoy , Toly
I wylicytowane przeze mnie cudowności:) 


Rob in Wood Meglio ZLASU Wydawnictwo Zielona Sowa Tuloko Boska's Teddies Wydawnictwo Dwie Siostry Zuzulove Zwierzaki Remikato kreatywnie Stabrawa.pl Galeria Księżyc CosyPillow Homedelight Szydełkowe cuda Fitness Club Paola Media Rodzina Hotel Górski Raj *** La Mami AniPasje Pierniczki feedo.pl LAMBRE Groupe International Handicraft and crochet-hook (by alegorma!) Artofis Cocobolo Whisbear Szumiący Miś Ewla Art HandMade Wydawnictwo BIS Baby TULA - Polska Szyjątkowo Mała Mi - biżuteria tworzona z pasją PANDA I BANDA Karot-ART  Yapok Szumisie MiLu goodu BetterLand Produkty ekologiczne Cozydots Mommy Mouse  projekt drewno Mimi Szydełko i Szycie Sweet Village Ballu Babiators.pl Hotel Kotarz Spa & Wellness Własnymi Rękami, TUTU, Pompony, upominki Lompki Hotel Słoneczny Zdrój Medical Spa&Wellness MamaPotrafi.pl Pracownia Magia Natury : Magia de la naturaleza Linomag Attipas Polska Mamy dziecko HILU Bispol Candles Mumka LennyLamb Polska Ładne Meble By cieszyć się życiem Cuddly ZOO be my LILOU Lullalove Muchaniesiada Caretero BaByliss PolskRomAnntica - pracownia rękodzieła Wydawnictwo Zakamarki Tulakowo PiernikoMania Apteka internetowa i-Apteka.pl Dafi EnergyLandia AWMWOMAR Chicco Polska imaxi.pl Lalki Metoo Lśniące Kuleczki lino Mon Tissu Marko Zabawki majunto Oh.oliviacr Fiorino Mother & Child Accessories Żyrafa Sophie Kuamka planeco.pl Wydawnictwo Omnibus Bebe Green Shop Czilwood Caramba mamma Choppers Division Artepoint.pl Postęp Plus dla dzieci Otuli Mabibi Semco  Zuzanka Magia Soutache
Podczas spotkania chwilę pięknie zatrzymał  Fotograf: Perfekcyjny Moment - Tomasz Mól:)
Bardzo żałuję,że nie miałam okazji Was poznać osobiscie i nie mogłyśmy się spotkać. Mam nadzeję,że wydarzy się jeszcze taka okazja:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger