Niezwykła czekolada niezwykle zdrowa:)

Hej. Już chyba zauważyliście,że u nas często pojawiają się ciasta, ciasteczka i te słodkie niestety niezbyt zdrowe pyszności. Ale dziś chciałam przedstawić Wam zdrową przekąskę:) A co najlepszego,że jest to również smakołyk dla osób z nietolerancją glutenu. Moja młodsza na jakiś  czas miała odstawiony gluten i glukozę z racji choroby. Wtedy dopiero zdałam sobie sprawę gdzie tak naprawdę on występuje, że będąc chora musiałabym radykalnie zmienić dietę.... Ale chory nie chory też lubi doznać trochę przyjemności smakowej :)

Dzięki spotkaniu mam w Kętrzynie miałam przyjemność otrzymania czekoladki bezglutenowej od herbovita.pl, która nie była taka zła jak się spodziewałam na początku. Bo jak to tak bez glutenu? Bez cukru? Hmm z samej ciekawości pół tabliczki zjadłam:) Na szczęście tabliczka nie była taka duża:) 

Osobiście przetestowałam czekoladkę bezglutenową z ksylitolem o smaku mlecznym.


Od Firmy:
Mniejsza tabliczka wyśmienitej czekolady z ksylitolem o mlecznym smakuCzekolada z ksylitolem zawiera 50% kakao w formie masy kakaowej i masła kakaowego. Ponieważ jest to czekolada bez użycia mleka, do uzyskania mlecznego smaku zostosowana soję (bez gmo), która nadaje czekoladzie mleczny smak. Czekolada z ksylitolem o mlecznym smaku nie zawiera zwykłego cukru, glutenu, mleka, jaj ani laktozy.
Czekoladę z ksylitolem poleca się weganom i wegetarianom, osobom chorym na cukrzycę, celiakię, alergikom (oprócz osób uczulonych na soję) i osobom stosującym zdrową dietę. Czekolada z ksylitolem nie zawiera glutenu, dzięki czemu mogą spożywać ją również osoby nietolerujące glutenu lub chorzy na celiakię.
Czekolada z ksylitolem o mlecznym smaku została osłodzona oryginalnym fińskim ksylitolem, czyli cukrem pochodzenia naturalnego, który uzyskuje się z drewna brzozy głównie w Finlandii.
Czekolada z ksylitolem, bezglutenowa została wytworzona:
  • bez użycia białego, rafinowanego cukru,
  • bez składników zawierających gluten,
  • bez laktozy i jaj,
  • bez składników pochodzenia zwierzęcego,
  • bez dodatków GMO.
Skład:
Masło kakaowe, mączka sojowa (bez gmo), ksylitol 20%, masa kakaowa, lecytyna słonecznikowa (emulgator).
Moja opinia:
W smaku jest wyśmienita. Nie jest mdła, nie drażni podniebienia, jak to zazwyczaj jest przy zdrowych przekąskach.Dla dzieci idealna jako słodka przekąska, która jest zdrowa.  Niedługo dzień dziecka, to może zamiast tych kilogramów słodyczy lepiej zafundować dzieciom odrobinę zdrowej przyjemności? Moja córka choć nie przepada aż tak jak ja za słodyczami to czekoladka jej posmakowała. 

Często zamawiamy różne artykuły w tym sklepie, dlatego z czystego i szczerego serca mogę Wam polecić http://herbovita.pl/. Znajdziecie tam najwyższej jakości produkty nie tylko dla ludzi z nietolerancją glutenu, ale również cukrzycą i innych chorób, gdzie trzeba zmieniać radykalnie dietę. Idealne dla ludzi, którzy zmieniają dietę, chcą spalić zbędne kilogramy:) Produkty są naturalne, bez żadnych ulepszaczy. Także zapraszam serdecznie na http://herbovita.pl/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger