Czy kawa z kapsułek jest dobra?



Cześć! Dawno mnie tu nie było... Ostatnio  częściej możecie zobaczyć mnie na Instagramie niż na innych mediach . Postanowiłam jednak do Was wrócić ! 


Dziś przychodzę do Was z tematem kawy! Pijecie ? Ja jestem typową kawoszką!  

Nie tyle co mój organizm potrzebuje kofeiny , bo wiem że nie , ale jednak smak kawy uwielbiam. Lubię też eksperymentować z kawą i dodać do niej różnego rodzaju syropy, miód, czekoladę czy karmel....  



Przez  ostatni czas testowałam ekspres do kawy Piccolo XS Nescafe Dolce Gusto i przyznam Wam szczerze , że jestem miło zaskoczona! 


Myślałam, że kawy z kapsułek nie mają TEGO smaku ani aromatu i tu się myliłam. Za sprawą Piccolo XS Nescafe Dolce Gusto można wyczarować bardzo smaczne kawy! Bardzo podoba mi się nowoczesny design ekspresu. Przynajcie, czyż czy jest ładny? Do tego nie jest wielki, znalazł już swoje miejsce w mojej małej kuchni. 

Z czyszczeniem też nie mamy problemu bo zajmuje nam to kilka minut. Czyści się w zasadzie sam! Czego chcieć więcej ? Ja uwielbiam kawę latte i taką mogę pić od rana do wieczora. Nescafe wypuściło również herbaty w kapsułkach. Będę musiała wypróbować i na pewno podzielę się z Wami informacją czy warto kupić! 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam!! Szczególnie rozpuszczalna z duża ilością mleka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy herbata sklep tylko na https://cupandyou.pl/. Poznaj czym jest sklep herbata

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co, ale kawa własnoręcznie mielona, świeża, jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do zakupu ekspresu do kawy i muszę przyznać, że wybór jest tak duży, że ciężko się zdecydować na konkretny model.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger