Unikatowy Prezent na Dzień Matki

Zbliża się ich święto!
Z tej okazji szukamy prezentów na Dzień Matki jakimi, chcielibyśmy je obdarować.  Gdyż każda kochająca mamusia zasluguje na to, aby podziękować jej za miłość, wsparcie i przede wszystkim za wychowanie. Za czas, poświęcenie , i cierpliwość...


Przygotowałam dla Was upominki, , które możemy sprezentować mamie. Osobiście cenie personalizowane produkty za ich niepowtarzalność. Dlatego też chciałam zwrócić uwagę na nie, pokazując Wam unikatowe prezenty na dzień matki.

Prezent na dzień matki mygiftdna


Rewelacyjnym pomysłem na prezent dla Mamy jest personalizowana koszulka z oryginalnym napisem. Możliwość wyborów tekstu są setki. Możemy wpisać własny tekst na koszulke badz też wybrać z podanych propozycji. Jak widzicie u mnie widnieje napis "Najlepsza Mama Na Swiecie, Agata". Koszulka jest fantastyczna!!!! Materiał to 100% niekurcząca się bawełna a ja jestem z niej bardzo zadowolona. Napis na koszulce jest znakomitej jakości, bo nie ukrywajmy, że nam klientom na jakości produktów bardzo zależy. Nadruk nie spiera się i nie ściąga. Po prostu czad! W ofercie sa też zestawy koszulek dla mamy i córki, które koniecznie będę musiała nam zamówić. 


A może Wasza mamusia jest fanką herbat?
Prezent na dzień matki mygiftdna

Prezent na dzień matki mygiftdna

Prezent na dzień matki mygiftdna

Prezent na dzień matki mygiftdna

 Moja odkąd pamiętam ma w domu setki herbat i bez herbaty żyć nie może:) 
Personalizowany zestaw herbaciany? Czemu nie! W zestawie znajduje się fantastyczny worek, który jest w pełni spersonalizowany co widac na zdjęciu. Co w środku?  Aromatyczna zielona herbata oraz magiczny słoik z plastrami cytryny zanurzonymi w slodkim syropie z dodatkiem owoców żurawiny. 

Uwielbiam personalizowane produkty o czym zapewne wiecie:) Inne pomysły na Prezent na Dzień Matki można zobaczyć na stronie  https://mygiftdna.pl 

A Wy lubicie personalizowane rzeczy?  Co wybieracie na prezent dla Waszych Mam? Koniecznie napiszcie w komentarzu:)
Z tej okazji chciałabym również życzyć wszystkim mamom wszystkiego najlepszego, dużo miłości i przede wszystkim cierpliwości dla swoich pociech :) 

26 komentarzy:

  1. Świetna jest ta koszulka, sama bym taką chciała gdybym tylko była mamą :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka z takim napisem to zawsze świetna opcja. Myślę, że każda mama będzie nosiła ją z dumą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbatka też dobra opcja na prezent :) Fajne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam kupiłam kwiatka i była bardzo szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dałam kwiatka i czekoladki. Mama uwielbia kwiaty, dbać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzka :D Sama bym chciała taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie drobiazgi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytrynki z żurawiną? O jejku jakie ciekawe, pierwszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbata to zawsze dobry pomysł na prezent- klasyka, szyk i elegancja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra herbata i te cytrynki, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysły. Takie koszulki zawsze mnie rozczulają zwłaszcza na małych bąbelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły. Ja postawiłam na kubek z napisem

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne pomysły, muszę sobie zapisać ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie taką koszulkę można dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbatka, cytrynki jakie super prezenty :) Koszulka też super, ale już trochę oklepany prezent (oczywiście moim zdaniem)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o tym, żeby za kilka lat dostać taką koszulkę super mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama uwielbia herbatę może ją pić w litrach :) Z takiego prezentu zawsze się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. taka bluzka to naprawdę fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne pomysły, moja mama na pewno ucieszyłaby sie z każdego prezentu :) Liczy sie pamieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mojej zawsze jakiś fajny kosmetyk plus dobra herbata liściasta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger