Tiramisu, najlepsze ciasto do kawy! Hit!!!!

tiramisu, blogujaca , mama, dwojki, ciasto, do kawy, amaetto, latwe ciasto, tiramisu,

Rano po przebudzeniu muszę wypić filiżankę kawy, i to koniecznie z mleczkiem! Co dzień pijam dwie kawy, taki nawyk. Rano i po południu. Pijam gorzką kawę, ale uwielbiam do niej ciasto. Idealnym ciastem do kawy jest TIRAMISU! Z esencją kawy i amaretto, którego zapach uwielbiam:)
Jesteście ciekawi mojego  przepisu? Jest to HIT! Na święta zrobiłam duuuużą blaszkę  tiramisu, a tuż po nich zrobiłam drugą, tak wszystkim smakowało!
Zapraszam na przepis :)

SKŁADNIKI
  • duża paczka podłużnych biszkoptów
  • 6 łyżek cukru
  • 6 żółtek
  • 3 łyżki "amaretto"
  • 500 g serka mascarpone
  • 2 szklanki naparu kawy dość mocnej i wystudzonej (bez cukru)
  • 2 łyżki kakao
PRZYGOTOWANIE
Żółtka utrzeć na biało z cukrem. Następnie dodać mascarpone i 1 łyżkę amaretto, zmiksować. Do kawy dodać pozostałe 2 łyżki amaretto. Moczyć biszkopty przez 1 sek w kawie. Układać ciastka na blaszce , następnie położyć warstwę kremu , znów biszkopty i krem. Włożyć na 2-3 godziny do lodówki. Przed podaniem posypać dość grubo kakao. Kroić mokrym nożem!:)

jak zrobic tiramisu, kupic, w domu, latwe ciasto, do kawy, kawa, amaretto, z, bez, przepis na tiramisu


jak zrobic tiramisu, przepis na tiramisu , tiramisu, z amaretto, bez amaretto, kawa, ciasto, do,

Najlepiej smakuje na drugi dzień!:)

35 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten rodzaj desery, jednak sztuką jest zrobić naprawdę dobre tiramisu. Podobno rodzaj użytej kawy nie pozostaje tutaj bez znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tiramisu, ale chwilowo robię bez amaretto (ciąża):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie! Kocham tiramisu i mogłabym się nim objadać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam szczęścia do tiramaisu - w kawarniach mi zwykle nie smakowało.
    Moze już czas zrobić włase? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tiramisu!
    A jak masz jeszcze ochotę z nim poszaleć, to podpowiem Ci, by dodać do mascarpone lub całość poprószyć odrobiną sproszkowanej zielonej herbaty matcha! Wyjdzie coś tak cudownego: https://www.instagram.com/p/9-t-pJx7Wu/

    OdpowiedzUsuń
  6. tiramisu nie należy do moich ulubionych ciast, ale te robione przez babcię jest pycha ;) Ciekawa jestem jak mi by wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się nie zgodzę! Najlepszy do kawy jest pączek z nadzieniem bananowym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam domowej roboty tiramisu. Czy jednak da się go zrobić bez mascarpone? Znasz może jakiś roślinny odpowiednik tego sera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się chętnie dowiem. Bez alkoholu można ale co z tym mascarpone?

      Usuń
  9. Mmm pychota... jestem na etapie ze pozarlabym wszystko co jest slodkie😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pychota... jestem na etapie ze pozarlabym wszystko co jest slodkie😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wygląda apetycznie...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiamy tiramisu, moja teściowa robi rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Siła tego przepisu w jego prostocie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten deser, choć w wersji oryginalnej jest dla mnie za słodki

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię tiramisu - kojarzy mi się z moją podróżą do Rzymu! :)
    Będę musiała sobie odtworzyć w domku koniecznie

    http://monicabialucci.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uważam, że to idealne ciasto do kawy i jakie łatwe do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do kawy wolę sernik, ale ja jestem zwariowanym fanem tego ciasta. Tiramisu nigdy sam nie robiłem, ale wiedzę, że przepis wcale nie taki straszny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Ty zła Kobieto!!! Będziesz mnie miała na sumieniu, a raczej mój cellulit i zbędne kilogramy!;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tiramisu ale nigdy go jeszcze sama nie zrobiłam 😄

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielabimmmmmmmmmmm jeste rześkie, słodkie ale nie zabradzo, lubię te mocno nasączoe ...ale przyznam, ze zawsze tylko kupowałam...czas chyba wypróbowac twój przepis i zrobić je po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze - lecz masakrycznie kaloryczne ;) Ja do kawy lubię w zasadzie wszystko, co słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już nie pamiętam kiedy jadłam tiramisu! :) Muszę wymyślić wersję bez glutenu i mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie powinnam tu na głodnego zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Do kawy wyborne, powoli ze słodkimi przepisami w kuchni sobie radze, ale jeszcze mi odwagi mi nie starczyło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tiramisu to mój ulubiony deser <3

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam, ale chyba nie odważę się sama zrobić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger