Memory na trzy sposoby

Dziś chciałam Wam pochwalić się grą , która okazała się strzałem w 10! Byłam sceptycznie nastawiona do gier typu Memory , gdyż młodszą ni w ząb to nie interesowało. Zestawów MEMORY  w domu mamy bardzo dużo. Ale, no właśnie ale ...

Dziś chcę Wam pokazać grę Memory świat baśni od Kapitana Nauki.
memory na trzy sposoby swiat basni kapitan nauka, memory, gry dla dzieci, sposob na nude, opinia , recenzja,


 Zaskoczona byłam wielkością kart, bo są na prawdę OGROMNE . Dla mnie samej ale i dla maluszków:) Dzięki temu dziecko łatwiej znajdzie dopasowaną drugą kartę. 
prezent na urodziny, memory, memory na trzy sposoby, kapitan nauka

 Serio ona nie lubi gier, nie potrafi jeszcze skupić się na jednym zajęciu choć na trzy minuty-chyba ,że ogląda bajkę:) Ale i wtedy ma czas na wycieczkę do kuchni i wyjęcie mąki z szafki i sianie jej na podłogę:) A tu zonk! Nikośka jest skupiona na kwadrans, dwa a nawet godzinę potrafimy w to grać. 
Ale to nie wszystko!
Zuza też się przy tym nie nudzi ! Pamiętacie jak pokazywałam Wam grę z kilkoma wariantami trudności??? Gra loteryjka To była świetna zabawa. Lubię wersje gier gdzie mamy okazję podnosić poprzeczkę . Najmłodsza może z nami grać ale starsza również. W tym i ja miałam frajdę. 

W Memory również mamy kilka wariantów. Na każdej karcie(jak już znajdziemy parę) mamy znaleźć różnicę. Nie jest to łatwa sprawa, bo sama miałam z nimi trudności. Ale zabawa przednia.

znajdz roznice, opinia, recenzja, kapitan nauka, memory, memory na trzy sposoby
Możemy grać ;

  • na odkryte karty, 
  • zamknięte karty, 
  • zabierając jedną bawić się w " Piotrusia", 
  • na wyścigi kto pierwszy oraz kto znajdzie wszystkie różnicę. 

Wariantów jest zapewne jeszcze więcej , bo wyobraźnia dziecka nie zna granic:) 

blogujaca mama dwojki, memory na trzy spsoby, kapitan nauka, swiat basni

gry, gra, gra planszowa, kapitan nauka, dla dzieci, dziecko, memory na trzy sposoby

memory na trzy sposoby swiat basni, kapitan nauka, urodziny, dziecko, dziewczyna, prezent




 Karty Memory są twarde, trwałe, a na nich piękne baśniowe postacie, dzięki którym uczymy się zapamiętywania. Nikola nie mówi zbyt wiele po "naszemu", ale gdy pokazuję jej Ogra powtarza za mną"gdzie jest Ogr?'' "Gdzie jest koń".:)
Co ćwiczymy?
Przede wszystkim pamięć, spostrzegawczość, koncentrację , koordynację wzrokowo-ruchową. Gra jest świetną propozycją na jesienne dni, na dłuższe podróże. Zapoznajemy się z różnymi postaciami z baśni:)
memory na trzy sposoby kapitan nauka swiat basni, recenzja, opinia, gry dla dzieci, najlepsza gra, dla dwulatka dwulatki

gra dla dzieci, kapitan nauka, memory na trzy sposoby


A Wy gracie w Memory? :)



11 komentarzy:

  1. lubiłam grać w memory jako dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również:) I przyznam się,że do tej pory uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama w dzieciństwie uwielbiałam tego typu grę i do dziś uważam, ze byłą jedną z lepszych :) Planuję taka kupić tez chrześniakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oj i my również:) Mają niezły asortyment fenomenalnych gier:)

      Usuń
  5. Kapitan nauka jest super, a menory to jedna z ulubionych zabaw mojego synka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być fajna zabawa z tą grą. Pamiętam jak byłam mniejsza to miałam podobne gry. A potem, potem apki na telefon celem rozruszania mózgu.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze lubiłam grać w Memory, ale tych wszystkich sposobów nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę! :) znana i lubiana gra :) klaudia j

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger