Kobiece sztuczki nie tylko w biznesie

Intuicja
Indywidualność
Inteligencja
czyli kobiece sztuczki nie tylko w biznesie
3i, kobiece sztuczki nie tylko w biznesie,Omenaa Mensah, książka omeny mensah, jak rozmawiać z mężczyznami, recenzja książki, wypożyczone, blogująca mama dwójki, blogerka,


"Chcesz być kobietą sukcesu? 
Pragniesz osiągnąć niezależność, wewnętrzną harmonię i szczęście?
Masz pomysły, ale nie masz pieniędzy na ich realizację?
To właściwy moment, by sięgnąć po moją książkę.
Urodziłam się i wychowałam w kraju blondynek. Nie byłam księżniczką, która wszystko dostaje gotowe, podane na tacy. Miałam marzenia, ale i kompleksy. Wiele nocy przepłakałam, czekając na księcia z bajki, który mi rzuci świat do stóp. A potem wzięłam się do roboty i dziś żaden książę nie musi mnie przekonywać, ile jestem warta. Bo osiągnęłam sukces dzięki własnej pracy. Na pewno popełniłam wiele błędów, ale wyciągnęłam z ich wnioski i jeśli przeczytasz tę książkę , masz szansę uniknąć wielu przeszkód, które ja musiałam pokonywać. 
Trzymasz w ręku poradnik, który pomoże Ci połączyć najlepsze strony Twojej kobiecej osobowości w jeden zintegrowany system 3i. Znajdziesz tu dobrze opisane ćwiczenia i przykłady z mojego życia, które zmotywują Cię do osiągnięcia sukcesu, oraz dużo bardzo praktycznych porad . Dowiesz się, jak przygotować się i jak ubrać na biznesowe spotkanie, co zamówić w restauracji i jak odczytywać mowę ciała mężczyzn, z którymi będziesz współpracować. Wspólnie możemy zdobyć świat!
Omenaa Mensah"
3i, kobiece sztuczki nie tylko w biznesie,Omenaa Mensah, książka omeny mensah, jak rozmawiać z mężczyznami, recenzja książki, wypożyczone, blogująca mama dwójki, blogerka,

Książka leżała u mnie,żeby nie skłamać, około roku. Pożyczyłam ją od siostry i tak przekładałam z miejsca na miejsce. Aż pewnego wieczoru szukając lektury natknęłam się po raz kolejny na nią. Zaczęłam  czytać i aby nie ząbkowanie młodszej pewnie pochłonęłabym ją w jeden wieczór a tak rozłożyłam czytanie na dwie nocki.
Nigdy nie byłam przekonana do książek pisanych przez celebrytów i nieliczne gwiazdy.  Książka autorstwa Omenaa Mensah jest poradnikiem dla kobiet chcących sukcesu nie tylko w biznesie ale również w życiu codziennym. Autorka przemawia do czytelnika, czuje się jakbyśmy byli ważni i jakbyśmy prowadzili z nią rozmowę. 
Omenaa Mensah jest prezenterką telewizyjną od 11 lat związana z TVN. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu , która zaczynała jak każda"zwykłą " dziewczyna od początku. Nie miała niczego na starcie , nikt jej nie pomagał, do wszystkiego doszła sama jak zaznacza kilkakrotnie w swoim poradniku Ty też tak możesz.  Pracowała jako hostessa, modelka , fotomodelka... 
Dzięki temu wiele się nauczyła. Oczywiście nie obyło się bez omyłek, ale właśnie dzięki nim wiemy czego należy unikać lub jak należy się zachować. 
3i, kobiece sztuczki nie tylko w biznesie,Omenaa Mensah, książka omeny mensah, jak rozmawiać z mężczyznami, recenzja książki, wypożyczone, blogująca mama dwójki, blogerka,

Poradnik jest napisany w sposób humorystyczny , który bardzo mi przypadł do gustu . Czyta się bardzo przyjemnie i lekko. Kolejnym atutem są obrazki przedstawione w śmieszny sposób oraz kilka zdjęć z Omeną. 

Z poradnika dowiadujemy się jak postrzegać ludzi, jak ubrać się na spotkanie biznesowe oraz jak odczytywać mowę ciała mężczyzn. Rewelacyjne są ćwiczenia, dzięki którym sama dowiadujesz się kim jesteś i co możesz zmienić.
 Każdy może się zmienić wystarczy tylko wytrwałości bo cel jest w zasięgu reki . Książka jest dla kobiet które pragną poznać siebie, zwiększyć poczucie własnej wartości oraz poznać sztuczki w biznesie.
Jednakże mam kilka zastrzeżeń. Nie podoba mi się jedno stwierdzenie,że nie prawda jest " Nie szata zdobi człowieka" . Omenaa zgadza się, iż strój jest najważniejszy. No taaak, pusta lala , która jest pięknie i bardzo gustownie ubrana. Co tam wnętrze... Bo przecież strój i wygląd zewnętrzny jest najważniejszy.  Oczywiście strój jest ważny ale przecież nie najważniejszy. Jestem zdania ,że to co masz w sercu jest najważniejsze. 
3i, kobiece sztuczki nie tylko w biznesie,Omenaa Mensah, książka omeny mensah, jak rozmawiać z mężczyznami, recenzja książki, wypożyczone, blogująca mama dwójki, blogerka,

Poradnik jest tak troszkę o wszystkim i o niczym. Szybko wertuje się strony. Czyta nawet z zainteresowaniem, czekasz co będzie na kolejnej stronie. Jednak spodziewałam się czegoś innego... Coś co mnie zaskoczy. Nie znalazłam tam istotnej informacji, o której nigdy nie słyszałam. 

Teoria zawarta w  informacje , które są poparte doświadczeniami z życia Omeny co jest bardzo ciekawe.

3i to nasza kobieca inteligencja, intuicja oraz indywidualność. Każda kobieta ma to w sobie i powinna tym się kierować. 



Recenzja tej książki bierze udział w wyzwaniu czytelniczym u rudymspojrzeniem.pl WyPożyczone. Po więcej informacji o wyzwaniu zapraszam ----->TU

6 komentarzy:

  1. Widziałam tą książkę jednak nigdy się nie zdecydowałam . Zawsze uważam, że książki celebrytów są tak jak napisałaś o wszystkim i o niczym . Od poradników oczekuję konkretów. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... mam ten sam problem co Cosmetologist. Też, tak samo jak Ty, mam wrażenie, że tego typu produkcje są o wszystkim i o niczym. Do tego zupełnie nie trafia do mnie koncepcja, żeby jakaś przebrzmiała gwiazdeczka doradzała mi w życiu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię przede wszystkim konkrety w poradnikach bo samej motywacji, czy kobiecych sztuczek z takich książek nie muszę się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej książki wcześniej :) Fajnie, że trafiłam na ten post. Ciekawy blog :) Gratuluję dorobku i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. Kobiety sukcesu nie mają łatwo - szczególnie teraz w świecie facetów. Pozdrawiam ! Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/ lub/ i na bloga siostrzeńca mojego chłopaka :) http://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej książki, waham się zawsze przed sięgnięciem po książki popularnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam, jednak nie kupiłabym jej. u mnmie również pojawiła sie jej recenzja www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger