Kalendarz adwentowy zrób to sam

Witajcie ! Dziś przedstawiam Wam nasz pierwszy kalendarz adwentowy, który zrobiliśmy z rolek po papierze toaletowym. Zapraszam Was na tutorial:) Mam nadzieję,że się spodoba:) 
kalendarz, adwentowy, diy, jak zrobic, tutorial, swieta, boze narodzenie, prezent

Co potrzebujemy:

  • 24 sztuk rolek 
  • Pistolet i kleje na gorąco
  • tekturę, karton
  • wydrukowane cyferki
  • wycinanki (kolor zielony)
  • kartkę techniczną koloru zielonego
  • łakocie 
  • bibuła/wata
Na samym początku ułożyłam na kartonie rolki aby zobaczyć czy się zmieszczą. Niestety rolki były różnej szerokości, także musiałam dobrać odpowiednio. Następnie za pomocą pistoletu i kleju na gorąco przykleiłam rolki.
kalendarz adwentowy, z , rolek, po, papierze, toaletowy, paier, rolki, jak zrobic, latwo, latwy, szybko, tanio, prezent

Do środka włożyłam łakocie i zadania na 24 dni. Zadania odpowiednie dla 4 i 2 latki:) Inspirację na zadania do kalendarza możecie zobaczyć tu. Zabezpieczyłam wkładając do środka watę i bibułę aby córki miały niespodziankę i nie wiedziały co jest w środku. Następnie na klej na gorąco(bo zwykły nie chciał trzymać) przykleiłam na każdą rolkę zielone kółko. Już troszkę przypomina kalendarz tylko brakuje cyferek. 
kalendarz adwentowy, jak zrobic, krok po kroku, diy, tutorial, kalendarz z rolek,

Następnie wydrukowałam cyferki 1-24 , wycięłam . Córki zgodnie ponaklejały cyferki i ozdobiły. Na sam koniec aby nie było widać tektury obkleiłam rolki wycinanką koloru zielonego. I czekamy do 1 grudnia:)
jak zrobic kalendarz adwentowy, diy, jak, latwo, rolek, z rolek, kalandarz

kalendarz, diy, adwent, adwetnowy kalendarz, jak zrobic, z rolek, po, paierze, toaletowym, rolki, tutorail

jak zrobic kalendarz, dla dzieci, blog paretingowy, blogujaca mama dwojki, kalendarz, dzieci, dla dzieci, samotna mama,

kalendarz adwentowy dla dzieci, jak zrobic, diy, tutorial, krok po kroku, z rolek, rolki po papierze


Nam się podoba, może nie jest idealny ale jak na pierwszy raz myślę ,że jest ok:) Pochwalcie się w komentarzach jakie Wy macie kalendarze?:)


kalendarz adwentowy, krok po kroku, diy, zrob to sama, sama, latwo, szybko, dla dzieci, z rolek, po, papierze

8 komentarzy:

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger