Naturalny zestaw Avon True Nutra Effects

Kosmetyki uwielbiam. Chyba jak każda kobieta. Mam ich w domu masę. W łazience na półce , w pokoju nie mieszczą się już w szafkach a ja dalej je kupuję! Chciałabym Wam dziś opowiedzieć o moim must have
avon, true, avon true, must have, kosmetyki, do twarzy, eliksir, olejek, nutre effects, kobieta , jesień, jesien, jarzebina, gruszka, zdjecie, photo, naturalne kosmetyki


Lekki olejek oczyszczający do twarzy
Jest rewelacyjny! Wystarczy kilka kropel olejku aby wyczyścić twarz z zanieczyszczeń jak i resztek makijażu. Olejek wmasuję w twarz po czym dodaję odrobinę ciepłej wody aby powstała piana. Spłukuję. Moja twarz od razu staje się bardzo nawilżona, miękka w dotyku i czysta:) 
avon, true, avon true, must have, kosmetyki, do twarzy, eliksir, olejek, nutre effects, kobieta , jesień, jesien, jarzebina, gruszka, zdjecie, photo, naturalne kosmetyki, oczyszczajacy olejek do twarzy, nutre effects, avon

Regenerujący eliksir do twarzy
Uwielbiam kosmetyki , które mają pipetki. Ostatnio mam szał na pipetki:) Dzięki nim kontrolujemy ile kropel chcemy użyć i nic się nie marnuje:)  Eliksir ma za zadanie zregenerować naszą twarz. Nakładam go na noc dwa razy w tygodniu.Wystarczy kilka kropel aby rozprowadzić olejek na twarz i szyję. Eliksir ma lekką, nietłustą formułę olejku, który szybko się wchłania. Cera od razu staje się bardziej odżywiona. Jest miękka w dotyku za co wielki plus! 
avon, true, avon true, must have, kosmetyki, do twarzy, eliksir, olejek, nutre effects, kobieta , jesień, jesien, jarzebina, gruszka, zdjecie, photo, naturalne kosmetyki

Oba te kosmetyki są z serii nutra effects, do którego dopiero teraz się przekonałam. 
  • bez parabenów , 
  • bez SLS ,
  • odpowiednie do skóry wrażliwej,
  • testowane alergologicznie 
Dzięki nowej formule olejku kosmetyki są wydajne. Cena jest niska bo za olejek oczyszczający zapłaciłam za ok 20 zł, natomiast eliksir ok 30 zł. 


A jakie jest Wasze Must Have?

19 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia, że Avon ma takie cuda! Muszę wypróbować ten olejek oczyszczający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :) Aczkolwiek nie przepadam za Avonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie równie bywa z Avonem:) Choć mam swoje perełki :) Kocham ich tusze i pędzle:)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że Avon posiada takie perełki, musze się bliżej im przyjrzeć :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie zaglądałam do katalogu Avon, a tu takie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nic nie zamawiałam z Avonu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nic nie kupiłam z Avonu. A jak wygląda dokładny skład tych olejków?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze szkoda, że nie zrobilas zdjęcia składu, lubię sobie przeanalizować :) Intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zaciekawilas tymi olejkami, ciekawe jak sprawilyby sie na mojej skorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia, że Avon ma serię naturalną, wow. :)Do zobaczenia w sobotę w Gdyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię pipetki. Mam z nimi wiele radości. :D Ale z tego posta zdecydowanie wybieram olejek oczyszczający. Super sprawa! Przetestuję przy najbliższej okazji. A skoro lubisz kosmetyki - możesz polecić jakiś dobry krem do rąk? Nawilżający i najlepiej mocno regenerujący, firma nieistotna. Nie mam żadnych alergii, ale dosyć często zdarzają mi się otarcia na kostkach. Układanie książek na półkach bywa ryzykowne, jak widać. :D

    Pozdrowienia!
    Kasia z Herbacianych myśli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat moim numerem jeden wśród kremów do rąk jest REGITAL( link z ceneo https://www.ceneo.pl/31097496 )Kosztuje on ok 3-5 zł ale uwielbiam go. jest wydajny i naprawdę nawilża. Używam też z Avon z Planet Spa tylko tu już z wydajnością kiepsko.

      Usuń
  11. Z Avonu nie miałam nic od lat, ale jakoś mnie nie ciągnie, tym bardziej że nie znam składu olejku a u mnie to podstawa przy tak kapryśnej cerze ;_

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli jest tak, jak mówisz, to chyba przekonam się do kosmetyków Avon, do których kiedyś bardzo zniechęciłam się przez wysuszanie. Pomadki znosiłam bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś marka Avon nie zrobiła nigdy na mnie dużego wrażenie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. O to ja nie wiedziałam że Avon ma takie fajne kosmetyki :) ogromnie jestem ciekawa olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę Avon idzie do przodu możliwe, że się skuszę na któreś z tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger