Jak zrobić cotton balls?

Dziś krótki tutorial jak zrobić cotton balls. Zarówno do ozdoby mieszkania, delikatnego nastrojowego oświetlenia jak i dekoracji świątecznych. Jak je zrobić i co możemy z nich stworzyć.

Do zrobienia kulek cotton balls potrzebujemy:
klej wikol (kupiłam w nadmiarze 1 kg kosztuje ok 14 zł)
miseczkę
odrobinę wody
sznurek, włóczka czy kordonek
baloniki (najlepiej malutkie lub na wodę, choć ja kupiłam specjalne do cotton balls 50 sztuk kosztuje ok 5 zł )


1. Nadmuchujemy baloniki. W zależności jakie macie. Staramy się aby każdy balonik był takiej samej wielkości. Małe , duże to już od waszej preferencji.
cotton balls, jak zrobić kuleczki ledowe, jak zrobić cotton balls, cotton balls krok po kroku, ozdoby świąteczne , jak zrobić bombki na choinkę, baloniki cotton balls

2. Do miseczki wlewamy klej i odrobinę wody. Tak aby masa była płynna ale nie za rzadka:) Jeśli chcemy uzyskać kolorowe kuleczki dodajemy odrobinę barwniku spożywczego.
klej wikol, klej do cotton balls, jak zrobić cotton balls, bombki na choinkę, ozdoby świąteczne, choinka,

3. Sznurek, kordonek lub włóczkę -w zależności czy chcemy zrobić grube- wybieramy włóczkę, czy cienkie-kordonek, maczamy w naszym kleju.
włóczka, kordonek, włóczka do cotton balls, co zrobić z włóćzki, zastosowanie włóczki, cotton balls, ozdoby świąteczne, diy, jak zrobić bombki, jak samemu zrobić ozdoby świąteczne, tutorial cotton balls, craft, robótki ręczne, hande made

4. Cały balonik owijamy kordonkiem. Owijamy tyle sztuk ile potrzebujemy:)
jak zrobić cotton balls,włóczka, kordonek, włóczka do cotton balls, co zrobić z włóćzki, zastosowanie włóczki, cotton balls, ozdoby świąteczne, diy, jak zrobić bombki, jak samemu zrobić ozdoby świąteczne, tutorial cotton balls, craft, robótki ręczne, hande made

jak zrobić cotton balls, jak zrobić ozdoby świąteczne, oryginalne ozdoby na choinkę, boże narodzenie

5. Czas do wyschnięcia. Nasze kuleczki potrzebują całych 24 godzin do wyschnięcia. Najlepiej posłużyć się suszarką do ubrań i poprzypinać na niej baloniki. Pod spód dobrze jest wyłożyć folię, bo nieuniknione będzie że klej będzie ściekał.

6. Gdy nasze kuleczki wyschną przekłuwamy baloniki i wyjmujemy balonik. W miejsce balonika wkładamy lampki led. Jeśli nie trzymają się dobrze to możemy przykleić je na gorący klej za pomocą pistoletu:) lub mocujemy kawałek drucika (albo wstążki) i wieszamy na choinkę. U mnie tym razem zawisły na choince:)
cotton balls, krok po kroku diy tutorial cotton balls, bombki z cotton balls, boże narodzenie, co kupić, jak zrbić

jak zrobić cotton balls, ozdoby na choinkę, choinka, boże narodzenie, ubieranie choinki, cotton balls, jak zrobić diy tutorial cotton bals, światło led

blogerka, choinka, ubrana choinka, cotton balls

Chyba to nie takie trudne?:)  Zapraszam Was również do obejrzenia oraz zrobienia dekoracji świątecznych, o których pisałam TU i TU

11 komentarzy:

  1. W tym roku również zrobiłam sama - zamiast wikolu można użyć zwykły biurowy klej Magic - łatwiej go dostać w sklepach. Najładniej wyglądają te z cienkiej włóczki, kordonek sprawdza się wyśmienicie. Trzeba pamiętać, że te grubsze "piją" więcej kleju

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i prosty sposób, super

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale ja mam dwie lewe ręce do wszelkich DIY. Nawet jeśli są proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cotton balls są fajne, ale tak popularne, że już straciły swój urok :) Ich zrobienie jest proste, ale one są dostępne teraz wszędzie za naprawdę malutkie pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy wolą kupić, a inni popaplać się w kleju i pobawić razem z dziećmi:) ja owszem dekoracje kupne mam, ale często ze starszą robimy razem:)

      Usuń
  5. też takie robiłam, nawet wczoraj u siebie o tym pisałam. ;) tylko ja swoje z włóczki robiłam, też fajnie wyglądają. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja widziałam te tworzone za pomocą rzemyka i były prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bawełniane kuleczki są śliczne :) Narazie mam takie lampki, ale za rok kto wie, może zrobię na choinkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich malutkich jeszcze nie robiłam, pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blogująca mama dwójki , Blogger